Je gegevens op orde houden is wel zo handig. Dan kunnen we je bereiken als er belangrijk nieuws is, gaan betalingen goed, en is alles rond het sporten goed bijgehouden. Maar een goede administratie is ook nodig voor bijvoorbeeld de verzekering bij de Atletiekunie. Hier lees je hoe je welke wijziging doorgeeft aan ons.
E-mailadres, telefoon en woonadres
Je e-mail, telefoonnummers en woonadres kan je zelf aanpassen via Volta. Als je inlogt in de Volta-app, via “Meer” en dan “Persoonsdetails”. Of via de website van de Atletiekunie via Mijn gegevens.
(maar dit kan dus ook in de VoltaClub-app op je telefoon)
De volgende wijzigingen geef je door via een formulier
Dit zijn verschillende typen gegevens. We lichten ze hieronder even toe. Klik op de button om voor dit onderdeel een wijziging door te geven.
Veranderen van team of trainingsgroep of iets in de VoltaClub-app.
De meeste berichten die we versturen zijn afgestemd op de teams of trainingsgroepen waar je aan deelneemt. Mis je informatie over een groep, dan staat die groep in de Volta-App niet onder je Teams (bij “Meer”). Of je krijgt teveel berichten over teams waar je niet aan deelneemt. We zetten dat graag recht.
Bankgegevens en betaaltermijn
Verandert je bankrekeningnummer, wil je automatisch gaan betalen of wil je liever vooruit betalen per jaar in plaats van per kwartaal. Gebruik hiervoor het formulier hieronder.